ROCX 8.1 - це найбільш продаваний і найдоступніший гравійнік в лінійці українського бренду Pride Bikes. Залишаючись таким же міцним і витривалим як попередні покоління, байк отримав рестайлінгову раму з ідеально гладкими швами і внутрішньою проводкою, а ще він отримав втулки на промислових підшипниках.
Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т, тож велосипед володіє високою жорсткістю, за рахунок цього він відчувається дуже динамічним і різким при прискореннях і на підйомах. Труби рами зроблені із застосуванням технології батінгу та гідроформування. За рахунок батінгу труби мають змінну товщину стінок, витончуючись там, де рама не відчуває навантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи в міцності. Гідроформінг забезпечує створення труб зі спеціальним профілем, для досягнення максимальної торсіонної жорсткості і міцності, при цьому зберігаючи низьку вагу.
Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга і швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінним як для швидкої їзди по асфальті чи грунтам, так і для тривалих подорожей. Достаток бонок на рамі і вилці дозволяє встановити передній та задній багажники, кілька фляготримачів та ще безліч всіляких аксесуарів. Фреймсет підтримує установку широких покришок, аж до 700х47С. Також на велосипед можна встановити повнорозмірні крила, які зроблять їзду в негоду більш комфортною.
Міцні колеса, заспіцованні на 32 спиці, складаються з подвійних алюмінієвих ободів шириною 19мм і алюмінієвих втулок з пром-підшипниками. Вони набагато краще захищені від попадання пилу та вологи, ніж втулки на насипних підшипниках. Взуті колеса в універсальні покришки Innova 700х38С з дрібним шипованним протектором. Гальмує байк за допомогою механічних дискових гальм Tektro MD-C400, вони безвідмовно працюють і в сухих умовах жаркого літа, і під холодним осіннім дощем, а також дуже прості в обслуговуванні. Трансмісія 2х8 представлена поєднанням компонентів з шосейних і МТБ груп. Передній перемикач і манетки Shimano Claris, а задній перемикач Shimano Altus з технологією Shadow (більш жорстка пружина, прямий підведення троса і вузький профіль перемикача). Таке рішення дозволять легше і чіткіше перемикатися під навантаженням, а також зменшується ймовірність спадання ланцюга. Система шатунів має 2 зірки на 34/46 зубів, а касета 8 з розрахунком 12-32 зуба. Такі передавальні числа дозволять без зусиль підібрати потрібну передачу для будь-якого типу рельєфу і швидкісного режиму.
Pride ROCX 8.1 здатний справлятися з будь-покладеної на нього навантаженням. Йому під силу міська їзда в потоці автомобілів, прогулянки по лісових стежках і туристичні заїзди на великі відстані, як в сучасному стилі байкпакінг, так і в класичному стилі з багажниками і сумками-штанами.
Велосипед – двоколісний транспортний засіб, що приводиться в рух завдяки мускульній силі людини. Як Ви вже знаєте велосипед було винайдено в середині 19го ХІХ століття, він...